Op zoek naar filmpjes op werkgebied stuit ik op een trailer voor het boek Verlichting in business waarin marketingstrateeg Kees Klomp inspiratie met boeddhistische inzichten biedt. De inzichten zouden tegelijkertijd belangrijke commerciële trends vormen. Small * Klein is het nieuwe groot; Spirit * De opkomst van de nieuwe spirituelen; Sustainability * De roep om duurzaamheid; Serve * De nieuwe betekeniseconomie; Sincere * De revolutie van eerlijkheid en authenticiteit; Soft * De kracht van kwetsbaarheid; Slow * Langzaam is het nieuwe snel; Safe * De winst van commercieel idealisme.
Klomp wandelt met auteur Cor Hospes met acht personages uit de wereld van management en marketing door het Drentse oerlandschap. Met consultant Albert Boswijk, maatschappelijk ondernemer Michiel Pot en marketingfilosoof Goos Geursen effenen ze het pad naar persoonlijk geluk, zakelijk succes en maatschappelijke voorspoed. Misschien maar eens uitdelen aan deze en gene.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten