dinsdag 15 februari 2011

Toen Was geluk Heel Gewoon

De stroom familiefoto's zwelt aan. Er is een doos met negatieven opgedoken en een van de Geschwister scant zich bijkans een breuk. Maar het geeft ons wel enig plezier in deze barre tijden. Dit is een verlovingsfoto, zo te zien. Toen Was Geluk Heel Gewoon...

Mutti geniet duidelijk van de groeiende stroom beeldmateriaal. Ik geloof dat ze allemaal foto's insturen, zegt ze. Ik moet ook maar eens wat bijsturen, realiseer ik me, want ik dreig quantitatief een beetje in de verdrukking te geraken zo zonder kinderen en kleinkinderen. Ik ben de enige met Exen. Dat is niet helemaal waar, maar wel een aardig statement. Maar ik kan toch geen dertig foto's van mij en Bobby of mij en Vespa gaan inzenden, of van mij en Dino of van mij en Exen? Of wel?

Geen opmerkingen: