zaterdag 19 februari 2011

Spotify

Ik ben óm. Sinds gisteren ben ik betalend Spotify-gebruiker, en het is heerlijk! 9,99 euro per maand kost het en dan krijg je onbeperkt muziek op computer en telefoon. Je kan ook muziek 'downloaden', zodat je kan luisteren als er geen wifi in de buurt is. 

Tot voor kort moest ik naar mijn studeerkamer alwaar mijn computer staat om nieuwe muziekjes te ontdekken via YouTube of iTunes, en alleen als ik het kocht kon ik het in huiskamer of kapelletje beluisteren. Hebberig als ik ben waar het om nieuwe muziek gaat wist  ik me aardig te bedwingen. Nu kan ik muziek ontdekken in de huiskamer en aan de stereo. En ook elders. Het is geweldig. Ik heb nieuwe muziek beluisterd van Stephan Micus, gitaarmuziek van Anthony Ocana, een oude Roemeense pianiste ontdekt genaamd Clara Haskil, geweldig! Probeer het ook en zegt het voort.

Dat Apple dit toestaat op de apparaten, dat ligt niet in de lijn der verwachtingen, ze verliezen er toch heel veel iTins-handel mee. Ze kunnen niet anders, zeggen de mensen op de discussie-sites.

Geen opmerkingen: