dinsdag 29 mei 2012

Back to normal

Nu zijn Rooie en Gele en ik weer back home waar ze niet meer van het balkon af kunnen naar buren toe, behalve dan eraf naar beneden vallen.

Wat een rust! Hoe was je Pinksteren, vragen we op het werk. Allemaal hebben we genoten van de uitbundige zon. Sommigen waren zeilen, anderen naar Zweden.... 

Ik kan eigenlijk alleen maar vertellen over Rooie en Gele en hoe ik onder de krassen zit. 'Verder heb ik heus wel Pinksteren gedaan, met wandelen, fietsen, bezoek, lezen, uit eten. Maar vooraan in de herinnering zitten de katten en hoe Gele in het donker in het huis van de buren M&M verdween. Die per ongeluk hun balkondeur open hadden laten staan... En het uitgezoek met de riempjes en de tuigjes, want niets voldoet. Alles krijgen ze uiteindelijk af.' De talloze schrammen zijn het bewijs.

Na de eerste werkdag kom ik vol verwachting thuis. Of het back to normal is weet ik niet zeker, want ze hebben allebei hun halsbandje afgedaan...

Geen opmerkingen: