donderdag 10 mei 2012

Weblezen

Ik heb iets nieuws uitgevonden: weblezen. Er is een nieuwe site Weblezen.nl waar je boeken of stukken van boeken kunt lezen. Een preview. Ik kom erop terecht omdat ik een persbericht zie over een boek van iemand wiens naam ik uit een vroeger leven ken. Ik ben wel benieuwd en deze week (10-17 mei) kun je het hele boek gratis lezen. Er zijn veel boeken. Je kunt ze op je computer, je smartphone of je tablet lezen, mits je online bent.

Voor wie gevoelig is voor gratis - en wie is dat niet - hier het boek 'Kronkjaar' van Bennie Roeters. Een Amsterdamse Grunninger. In 2010 was hij Winnaar Beste Groninger Boek 2010. Als je rechtsonder op de 'pagina' klikt ga je naar de volgende pagina. En als je linksonder klikt ga je weer terug. Het is een wonder. Erg leuk!

Geen opmerkingen: