vrijdag 18 mei 2012

Ich will....

Ik ben naar de feestartikelenwinkel geweest voor iets leuks, ze hebben er práchtige bride-to-be-diadeempjes, maar die zie ik Hani501 en Inge niet dragen. Tien van deze kartonnen gouden koninginnendagkroontjes worden het en ze zijn best een succes. De jonggehuwden (pardon, gepartnershipten) dragen ze bijna de hele avond en andere gasten vinden het ook leuk.

Zoals u wellicht uit de afgelopen weken op dt blog heeft kunnen distilleren had ik graag een feestlied willen zingen, maar het leven was zo vol dat het niet ging. Ik vertel dat ik graag 'Fur Mich Solls Rote Rosen Regnen' van Hildegard Knef ten gehore had willen brengen, met dat prachtige 'Ich Will' aan het eind, maar het fenomeen 'feestlied' leeft meer bij mij dan bij de rest van de aanwezigen.

Geen opmerkingen: