donderdag 3 mei 2012

Gypsy Tango

Ik heb een nieuw pianoboek, 'The Joy of Recital Time', dat ik laatst bij Inge op de piano zag staan, en dat ik nergens in Nederland te koop vond, maar mooi wel bij het Duitse Amazon.de. Tweedehands weliswaar, maar voor slechts 3,50 euro - plus verzendkosten. 

Mensen als ik, die niet goed kunnen spelen maar wel een beetje, en er zelf mateloos van genieten, die zijn nogal geneigd te roepen dat het niveau van het boek niets voorstelt. Dat zei Inge dus, en voor mij was dat onmiddellijk een aanbeveling om te kijken en te kopen. 

Dit 'Gypsy Tango' is dezer weken mijn lievelingsnummer. Ik speel het de hele dag door: 's morgens voor het werk, 's middags na het werk en 's avonds voor het slapen gaan. Er staan meerdere filmpjes op YouTube, waar trotse ouders hun knullig 'Gypsy Tango'-spelende kind etaleren. 

Geen opmerkingen: