In de reeks Klein Leed een aflevering over ergernissen over Nespresso en internetbezorgingen. Ik moet of naar de Bijenkorf of naar de PC Hooftstraat voor nieuwe Nespresso-cupjes. Dat is niet naast de deur, het werk is ook niet naast de deur, en die winkels zijn ook niet naast het werk. Dus na het werk via de PC Hooftstraat naar huis, dat vind ik aan het eind van de werkdag teveel van het goede. Het is een weekendklusje.
Maar meestal wil je andere dingen doen op zaterdag dan naar de Bijenkorf of naar de PC Hooft. In internetbestellingen die door Post.nl thuis bezorgd worden heb ik ook weinig fiducie meer. Als je niet thuis bent en ze bellen niet bij de buren aan dan duurt het dagen voordat je een pakje daadwerkelijk bij het postkantoor kunt halen.
Nu heb ik onlangs in de buurt het Kiala-afhaalpunt ontdekt, dat een uur langer open is dan het 'postkantoor' in de ReadShop. Die ReadShop is wel tot 18 uur open, maar hun 'postkantoor' sluit al om 17 uur. Het Birun Office en Copy Center is open tot 18 uur.
Een dag na de bestelling (4-8) krijg ik een dag een bevestigingsmailtje dat de bestelling is doorgekomen, maar er volgt geen mailtje of sms-je dat ze bij Birun aangekomen zijn. Misschien ben ik ongeduldig, maar vandaag bel ik maar eens naar de NespressoClub, 0800-0222320, die jou als 'lid' het gevoel wil geven dat je heel speciaal bent. Ook daar sta je gewoon tien minuten in de wacht. Wat de Nespresso-medewerkster Jessica (allervriendelijkst, Vlaams) in haar systemen kan zien is dat het pakje wel door hen is verzonden, maar inderdaad niet aangekomen. Verder kan ze niet speuren, en het Kiala Hoofdkantoor is dicht. Waar hebben we dit eerder gehoord?
Geen opmerkingen:
Een reactie posten