woensdag 1 augustus 2012

Geen schadevergoeding

Geachte Lucie Theodora, 

Naar aanleiding van de vermissing van uw zending, die u op 12 juli 2012 aan uw schoonmoeder heeft laten versturen, bevattende een mooi kunstboek over Isaac Israëls, bericht ik u het volgende.

Om met zekerheid vast te kunnen stellen dat het pakket vermist is heb ik navraag gedaan bij alle afdelingen binnen ons bedrijf waar het pakket zich zou kunnen bevinden. Hieronder vallen onder meer het distributiecentrum waarvandaan het pakket wordt geleverd en de afdeling onbestelbare stukken.

Dit onderzoek heeft echter geen positief resultaat opgeleverd. Voor de beschadiging/het verlies en het hierdoor ontstane ongemak bied ik u mijn welgemeende excuses aan. Ik kan u helaas geen schadevergoeding aanbieden omdat de vervoersvoorwaarden hier niet in voorzien en er ook geen verzekering is gekoppeld aan de door u gekozen wijze van verzending. Ik hoop u hiermee naar tevredenheid te hebben geholpen en geïnformeerd en sluit hierbij het onderzoek.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u ons van maandag tot en met vrijdag van 8:30 - 17.30 uur bereiken op telefoonnummer 0900-0990 (10 cent per minuut).

Met vriendelijke groet,
Serviceteam Consumenten PostNL Pakketten Benelux B.V.

Geen opmerkingen: