vrijdag 5 december 2014

Hazelnoot

Back home. Het is tijd voor oppoetsen. Mijn beide leren jassen zijn vaal, het haar is vaal, de auto is grauw. Er moet overal weer wat glim op.

In Duitsland en Engeland is de haarverf maar eenderde van de prijs van hier. Dezelfde merken zijn veel goedkoper. De wereld van de haarverf. Ik heb het er met enige regelmaat over. Ik hàd vroeger altijd kopergoudblond, maar die kleur is een paar jaar geleden overal afgeschaft. Grr. Nu heb ik tegenwoordig meestal koperblond, wat veel en veel oranjerder is. Een beetje té. Van de zomer had ik bij de Tesco in Engeland had twee flaconnen  kopergoudblond meegenomen, die hadden dat nog wel,  toen has ik natuurlijk een doos vol mee moeten nemen. 

Sinds ik geen krullen meer heb vind ik het koperblond echt te oranje. Dus nu neem ik uit de Duitse supermarkt dan maar hazelnoot mee, waarvan ik een mooi oranjebruin resultaat van hoop en verwacht. Maar nu is het ineens heel donker geworden. Waar gaat dit over?
Ik ben onherkenbaar! Help.

Geen opmerkingen: