vrijdag 5 december 2014

Leuk cadeautje!

Als laatste werkje te Leiwen voor we weer naar huis gaan maak ik een nieuwe Japanse Schone. Wat was dat mooi werk. En lang geleden. Ik doe er twee à drie uur over.

Ik denk ineens: moet ik geen reclame maken voor mijn boekje met Japanse Schonen? Het is immers cadeautjes-tijd! Het is een geweldig leuk mooi wijs diep lief boekje en cadeautje. Al zeg ik het zelf.

En niet alleen ik zeg dat, maar ook mensen die het - zonder dat ik in de buurt was - bekeken en doorgebladerd hebben. Wat een LIEF boekje, zeiden ze. Ze kochten er soms meteen wel VIER, om als cadeautje in de kast te hebben liggen. Ik zeg het maar even. Straks gooien ze hem bij de uitgeverij in de shredder. Dat wil toch niemand?

Hier te bestellen, maar ook bij de webshop van uw eigen boekhandel.

Geen opmerkingen: