maandag 6 april 2015

'n Stendertje

Met zijn tweeën verven schiet niet erg op. Vandaag zijn er geen hulpkrachten. Ik latex het washok, dat Zus1 gisteren voor de eerste keer heeft gedaan. Het kost uren en als je doodmoe klaar bent denk je: wat heb ik nu helemaal gedaan? Waarom zou je een washok mooi wit verven? vraag ik, en dan antwoordt Bobby: waarom zou je het lélijk wit schilderen? Daar heeft hij een punt.

Het blauw dat ik zaterdag voor het badkamerkastje gekocht heb is te Grieks. Ik heb het proefblaadje niet bij daglicht bekeken. Dan krijg je dit. Het kan wel, het is echt Grieks, maar donkerder is mooier.

Bobby hangt peertjes in de kamers. Zodat er ook des avonds licht is. En dan schildert hij 'Willemjans kast'. Het wordt allemaal prachtig, dat zie ik nog net. 

'Een Hoppertje', zegt Sabien over deze foto.  Mooi compliment.

Geen opmerkingen: