maandag 13 april 2015

Zoek iPhone

Wat was de heftigste gebeurtenis van de dag? Om half acht de deur opendoen voor de keukenmonteurs? Daarna na Amsterdam voor een werkafspraak en eerst even langs huis. Ben ik mijn iPhone kwijt. Nérgens. Het contact met de wereld. Terug naar het nieuwe huis of hij daar is blijven liggen, nee ook niet. 

Ik communiceer tegenwoordig meest via appjes en sms-jes. Ineens reageer ik niet. Ik kan niemand melden dat ik geen sjoege geef omdat mijn iPhone kwijt is. 

Voor de keukeninspectie ben ik een uur te laat, want het sms-je dat de Keukenmonteurs al om 15 uur klaar zijn ontvang ik niet.

's Avonds vind ik de iPone terug - thuis - in het fonteintje bij het toilet. Bij het zoeken ga je nauwkeurig na wat je precies gedaan hebt sinds je thuiskomst. Toiletbezoek valt blijkbaar niet onder de significante herinnerbare momenten. Wat een opluchting! Wat te denken dat je zó afhankelijk van je telefoon bent?

Geen opmerkingen: