zaterdag 18 april 2015

Wasbeurt

Als een collega tegen je zegt dat je bolide er wel erg bagger uitziet, dan denk je eerst boos: Bemoei je met je eigen zaken, maar eerlijk gezegd vind ik hem zelf ook al weken te vies voor woorden. Er zijn steeds zaken die voorgaan. 

De vloerenlegger belt met een verhaal dat hij weer door zijn rug is gegaan, dus de tweede laklaag wordt op zijn vroegst morgen. Ik leer leven met het onplanbare leven en daar de vruchten van te plukken. 

Vandaag maar eens naar de autowasstraat van Loogman op Amstel Business Park. Daar mag je na de wasstraat 'gratis' stofzuigen. Auto wassen is echt een mannending. De bolide móet glimmen. Die van mij heeft nadat vorige zomer een buurman in mijn portier reed zoveel butsen en schrammen, dat er wel veel van de bedoelde opschepperij van het model verloren is gegaan. Maar ja, hij rijdt nog. Er is ook een Loogman op de Franciscusdreef, zo heb ik ontdekt. Dat is goed voor de continuïteit.

Geen opmerkingen: