donderdag 20 augustus 2020

Plopper

En dan ga ik weer naar Auntie en dan blijkt haar wc verstopt. Nee, het is niet allemaal hoogstaand wat we beleven. Een plopper heeft Auntie niet en haar buren ook niet. De buurman meldt dat we in zo’n geval de woningbouwvereniging moeten bellen. Terwijl Bobby dat doet traceer ik op de iPhone de dichtstbijzijnde Blokker. Die ligt in Hilligersberg. Volgens Google Maps is dat 10 minuten met de auto en ik heb nog een klein half uurtje voor de winkel sluit. Dat moet lukken. Natuurlijk verdwaal ik eerst in de wirwar aan smalle straten in Hilligersberg, maar toch: ik ben net op tijd. En dan plopt Bobby met de plopper de troep los. De held.

Auntie vindt het allemaal opwindend en knap van ons. Ze was heel benieuwd met wat voor apparaat ik thuis zou komen, ze had geen enkele voorstelling bij het woord plopper. Hihi, giechelt ze, dat het zo’n klein apparaat is!

Geen opmerkingen: