dinsdag 10 november 2009

Excuses uit Grobbendonk

Vandaag komt er bericht uit Grobbendonk: 'Sorry, pas vandaag werd de vracht met ook jouw bestelling daarin bij mij geleverd. Daar kon zowel de leverancier als ik niets aan doen. Het stond al sinds 29 oktober aan de douane en ook na meerdere telefoontjes van ons hebben ze tot vandaag tijd genomen om onze zending te controleren en vrij te geven. Nu gaat jouw pakket met prior post via België en zal over een dag of twee bij jou zijn...'

Zeg nu zelf: dit was óók een leuke outfit geweest op het Bal. Was ik misschien de lesbo-vriendinnen iets naderder geweest. Het kostuum was voor mij hét antwoord op de man-vrouw dichotomie van de Galajurp en de smoking. Na veel getwijfel had ik de witte outfit met zwart overhemd gekozen. Net iets feestelijker dan de zwarte. Maar die zwarte met witte puntkraag is ook heel goed. Al vond ik het al met al wel heel gesloten en kuis.

Grobbendonk (ik kwam er terecht nadat ik bij Google het woord 'gilet' had ingetikt) baalt als een stekker. 'Dat is echt heel jammer... Alles was mooi volgens afspraak, de zending was met SpeedPost verstuurd en 3 dagen later al hier in Belgie, maar als dan de douane zo lelijk roet in het eten gooit houdt het op... Dan kan ik niks meer doen. Heel vervelend voor jou en voor mij...' Ze belooft dat ze het geld terugstort.

Geen opmerkingen: