donderdag 26 november 2009

Her First Powerpoint (2)

21 Powerpoint slides had ik gefabriekt. Het werd een klein drama. Ik had er keihard aan gewerkt, maar toen ik naar Riekje moest (voor wie ik zo bang was) had ik het document niet goed bewaard. En toen was alles weg. Dus gisteravond uren bezig alles te herstellen. Met Hani501 overlegd. Zij heeft tenslotte al veel filmpjes gemaakt, met powerpoint en moviemaker. Ik stuur haar mijn ppt, dat duurt even want het is maar liefst 3,87 MB. daarna ga ik slapen. Stuurt ze me vannacht onderstaand filmpje. 10 slides, niet meer, is de boodschap. Moet ik er dan nu 11 weggooien????



Er zijn ook andere opvattingen, zie ik nu. Het Genootschap Witteveen vraagt van een reeks sprekers 20 seconden per slide x 20 slides = 400 seconden per lezing.

En volgens Hani501 kan men van een powerpoint in moviemaker een filmpje maken en dat op YouTube plaatsen. Dan kunnen de bloglezers meegenieten. Dat weet ik nog niet hoor. Nog meer leermomenten: ik kan ze niet meer aan. Al die bedrijfsgeheimen...

Geen opmerkingen: