maandag 9 november 2009

Warme rodelinzensalade met geitenkaas

Na al het gedoe rond het Gala is het tijd voor Rust en Eenvoud. Eenvoud als Kenmerk van het Ware. Omdat ik weer koolhydraten mag - en dan vooral bónen - koop ik een nieuw kookboekje met vegetarische recepten voor nieuwe inspiratie. Want ik heb wel erg carnifoor gegeten de afgelopen weken. Wat is zo'n Indiaas gekruid bonengerecht nu lekker. Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is haast nog smakelijker dan al dat dure eten bij het Gala.

Dag op de bank. Beetje pianomuziek erbij en het leven is bijkans volmaakt. Als de onrust bij tijd en wijle toch weer even de kop opsteekt, en dat doet-ie, mag ik naar de mail, want ik heb de staatsiefoto van Bobby en mij in de jurk aan deze en gene doorgestuurd. De reacties zijn hartverwarmend. Maar nu moet al die ijdelheid maar voorbij zijn.

Geen opmerkingen: