woensdag 4 november 2009

Week 4

Nog even en ik moet maar eens echte een echte hardloop-outfit gaan kopen. Want ik loop nog steeds in mijn oude trainingsbroek en op de gympen van jaren geleden, die Vespa afgelopen voorjaar ondergezeken heeft. Ze zijn uiteindelijk wel weer reukvrij geworden, maar ze ogen bepaald niet meer helder wit. En er zitten scheurtjes in de bovenbedekking van de schoen: dientengevolge steken mijn beide kleine teentjes er een beetje uit. Dat kan toch niet voor een serieuze holler. De serieuze holler heeft niet zo'n wapperbroek maar een nauwaansluitende broek, en een jekje dat warm is maar toch doorluchtig. En lekkere fleece handschoenen. Want het is inmiddels al bar koud 's morgens in de vroegte op de fiets naar het Vondelpark.

Ben inmiddels in Week 4 beland, maar ik was vergeten op het schema te kijken. Week 3 was vier keer minuten hollen met twee minuten wandelen tussendoor, dus nu doe ik maar vier keer víer minuten hollen. Daarmee ben je het Vondelpark al bijna rond. Het is iets te fanatiek.

Geen opmerkingen: