maandag 24 januari 2011

07.55 uur - Nieuwerkerk ad IJssel - Hopelijk de allerallerallerlaatste keer dat ik om deze tijd Capelle binnenrijd. Ik heb besloten het mooi te doen. Alle collega's gedag te zoenen en te bedanken voor het fijne samenwerken. Dat is goed. Dat is mooi. 

Het is trouwens nog een vervaarlijke tocht, de tocht erheen. Er wordt op de A2 opmerkelijk veel geseind met knipperlichten om mij heen. Ik vrees dat ik van de Zeeburgerdijk tot Breukelen geen licht aan had. Of alleen de stadslichten, want het licht brandde wel op mijn dashboard. Toen ik bij een benzinestation checkte of er wat mis was met mijn lichten was er volgens mij niets mis, maar toch: de knipperlichtende weggenoten mensen zullen wel niet voor niets naar hun voorhoofd gewezen hebben. Ik had wel dood kunnen komen! En dat op deze feestdag.

Geen opmerkingen: