vrijdag 7 januari 2011

Geachte uitgever GRRR

Geachte uitgever van mijn krant en van Youp van 't Hek,

Graag wil ik bij dezen een klacht doorgeven. Omdat ik een uur geleden een artikel op de site van NRC wilde lezen, probeerde ik - als al jarenlang  nrcnext-abonnee in te loggen. Dat abonneenummer kan ik niet vinden, ik heb geen brieven van NRC omdat alle correspondentie digitaal gaat. In de e-mails die ik netjes bewaard heb staan geen abonneenummers.

Toen ben ik gaan bellen naar uw service-nummer, met een bezwaard gemoed omdat dat altijd zo lang duurt. Een half uur (!) heb ik in de wacht gehangen, voor ik de telefoon gefrustreerd heb opgehangen. Na een kwartier wachten kwam ik in een keuzemenu terecht, waarin 7 opties maar geen optie abonnementenadministratie. Ik heb de tweede ronde maar de optie verhuizingen ingetoetst, waarna ik weer in het eerste menu terecht kwam. Weer een kwartier gewacht. Getergd. Publiceert u niet Youp van 't Hek over helpdesks?

Nergens op uw site vind ik een link naar een e-mailadres van de abonneeservice. Alles linkt naar elkaar door, maar nergens een e-mail-adres. Alleen dat 088-servicenummer waar je niet doorheen komt. Wellicht kunt ú mij aan mijn abonneenummer helpen?

Met vriendelijke groet,
Lucie Theodora

NRC heeft zelf zeer kritisch geschreven over helpdesks

Geen opmerkingen: