vrijdag 8 april 2011

Contact Center

Heb geen nieuw ANWB-lidmaatschapspasje ontvangen dit jaar, ik loop nog steeds rond met het pasje van 2010. Je lidmaatschap wordt automatisch verlengd, staat op dat pasje, tenzij je je lidmaatschap voor 15 november opzegt. Het zal dus wel loslopen, maar toch. Je weet niet wat je gaat overkomen als je onverwacht met pech langs de weg staat. 

Vandaag is het de derde keer dat ik probeer contact te maken met de ANWB. Ik bel het Contact Center. Eerst moet je zo'n keuzemenu door waarin jouw vraag niet staat. Je doet maar keuze 4. Dan krijg je een pianomuziekje en een stem die zegt dat alle medewerkers in gesprek zijn maar dat je je zo aan de beurt bent. Na drie keer de mededeling gehad te hebben maar dat je je zo aan de beurt bent, krijg je een nieuwe stem die meldt dat het erg druk is en dat je ook naar de website kunt.  Of naar een ANWB-winkel. Niet om hen een of ander, maar de winkel op het Museumplein is dicht. Ik geloof ik nu naar Osdorp moet!

Nu heb ik via de website ook al een paar keer een mailtje verzonden via klantonvriendelijke contactformulieren, en nooit antwoord op gekregen. Ditmaal luister ik 28 minuten en 18 seconden naar piano en stem voor ik ophang. Als je naar de website ga moet je een nieuwe inlog aanmaken.

Het gaat nergens over, kun je zeggen, of je kunt er een hele lading maatschappijkritiek op loslaten, want het is om horendol van te worden. en zijn er nog drie van die minor problems die ik niet kan oplossen.

Geen opmerkingen: