dinsdag 3 mei 2011

10 x1

Als je 10 meter balkon hebt in de breedte (mij hoor je niet klagen), en 1 meter in de diepte, dan heb je zo er weer een vraagstuk bij. Voor mijn verjaardag vroeg ik dus maar eens van iedereen een bloeiende plant in het kleurenpalet wit-roze-lila-paars-blauw. Een keur aan petunia's, hortensia's, margrieten en fuchsia's was het resultaat. Graag  in een aarden pot, zei ik er nog bij, maar daar kwam het niet van. Nu avonden aan het ompotten en loop ik rond met nagels met rouwranden.

Qua vraagstuk balkon was het wel fijn dat deze en gene ongevraagd met advies kwam. Want mijn nieuwe bistrosetje vonden ze wel aardig, maar een Echte Eettafel was het toch niet. Ik moest aan de zijkanten stellages voor de planten gaan bouwen om in die smalle breedte ruimte voor een eetgelegenheid of een zonnestoel te creëren.

Ook al ben ik zelf nog steeds heel gelukkig met mijn bistroset, en drink ik er momenteel elke avond in de avondzon tevree een rosé, dit lijkt mij een fijn project. Project VT Wonen.

Geen opmerkingen: