dinsdag 3 mei 2011

Nogmaals taart (slot)

Nog een keer taart dan. De taart is in de reprise gegaan. Nu ben ik al geroutineerd, ik weet precies hoeveel tijd het kost en hoe het er uit komt.

Wel ben ik zo stom geweest een andere doos voor de brownies te kopen, een met witte chocolade voor de topping. Die moet je niet au bain marie maar in de magnetron opwarmen. Die verbrandt daar dus waar je bij staat. Wat nu? Want de winkels zijn al dicht. Laat ik nog een luxe Paashaas van Pasen hebben staan! (Sorry, Luigi). Die gaat nu au bain marie.

De nieuwe collega's zijn erg te spreken en al die mensen die voor wij hier kwamen werken nog nooit een noot gezongen hadden zingen nu voor mij wel twéé keer Lang Zal Ze Leven. RoRo7 wijdt zich vol overgave aan het taartsnijden. Foto Vinnie.

Geen opmerkingen: