vrijdag 27 december 2013

Afscheid van de AEG

Tweede Kerstdag: het was een geslaagd en leuk Kerstdiner. Bobby was de chefkok en ik hoofd faciliterende dienst. Stond in die functie van 00.30 tot 01.30u een enorme afwas weg te werken. Vier gangen met bijbehorende borden, vijf soorten drankjes met bijbehorende glazen en bekers, en niet te vergeten de pannen.

Nu is het the morning after. Alles is weer voorbij en over.   Nu op Derde Kerstdag lig ik op de bank te wachten op de BCC. De Kerstdiner-gasten vonden de reutelende koelkast helemaal geen bezwaar en zelfs best gezellig, die deed hen aan vroeger en aan hun oma's denken.  De BCC gaat tussen 12.30 en 14.30 komen. Daar hebben ze al drie sms-jes over gestuurd. De AEG heb ik leeggehaald. Wat staan er veel potjes met sauzen in die ik nooit eet. De nieuwe koelkast betekent weer een nieuwe indeling. Er gaan vast potjes weg. 

Wezenloze dag. Afwisselend Radio2 met de Top2000 en Radio4, als de Top2000 me een beetje te wild wordt.

Geen opmerkingen: