dinsdag 3 december 2013

Simultaan tekenen

Vandaag verschiet ik al mijn Japanse kruit in één avond. Ik had maar twee Japanse schonen mee, die heb ik simultaan getekend en nu zijn ze al af en op. Dat betekent dat ik de rest van de mistvakantie iets anders moet gaan doen. Bijvoorbeeld een bastelwinkel zoeken. Hoe heet knutselen in het Frans?

Er is niet veel beeldende kunst in deze bibliotheek. Wat Turner. Gezien de boeken over Engelse landhuizen vermoed ik dat de vrouw des huizes stiekem van  Engelse tuttigheid houdt, maar die niet durft door te drukken. Er is ook een groot fotoboek over Moderne Houten Huizen, over enorme houten villa's in de USA. Prachtige architectuur in wijdse natuurgebieden. Bij dat boek stel ik me voor dat ze dat als grap hebben gekregen/ gekocht, vanwege dit houten chaletje. De vloer hier is zeil met houten visgraatmotief, het plafond in de ouderslaapkamer is een systeemplafonds van nepschrootjes op piepschuim - ofzo.  


Geen opmerkingen: