dinsdag 5 januari 2016

Adem


Het is heel goed dat ik me een maand geleden aangemeld heb bij de huisartsenpraktijk hier in de buurt. Nu heb ik ineens een dokter. Het is een prettige aandachtige dokter die de tijd neemt.

Volgens de dokter is het inderdaad een gekneusde rib. Daar is geen geneeswijze voor anders dan gewoon genezen, en dat duurt. En pijnstillen. Omdat paracetamol en ibuprofen tot nu toe niets deden geeft hij mij een sterkere pijnstiller. Twee keer daags. En tussendoor doorgaan met paracetamol. Als dat werkt zal de verkramping afnemen, is de hoop en verwachting. 

Dit Naproxen beïnvloedt de rijvaardigheid niet, een nog sterker medicijn doet dat wel. Tot nu toe durfde ik niet te fietsen en te autorijden. Hopelijk is dat straks over. Rust en bewegen en pijnstillen en ademhalen. Vooral ook vol ademhalen. En niet scheef gaan lopen. Ik ga maar weer op bed liggen wachten op de verlossing.

Geen opmerkingen: