woensdag 31 oktober 2018

Kring

De kring zzp-ers uit de buurt doet een lunch. De kring ligt al een jaartje op haar gat. Toen ik er drie jaar geleden op af stapte voelde ik me een beetje een buitenbeentje, vanwege dat ik een vaste baan had, maar toen zei ik al: Gezien de ontwikkelingen in de journalistiek is er een gerede kans dat die baan op enige moment stopt, dus dan zal ik ook wel zzp-er worden.

Eigenlijk heb ik het veel te druk voor een lunch, er moet een stuk af, maar dat heb ik gisteravond al grotendeels in de steigers gezet en het hoeft vooral nog gefinetuned. Ik heb nu twee interviews gemaakt voor voorheen de concurrent. We hadden een heel verschillende stijl. Maar ze vinden wat ik voor hen doe tot nu toe erg leuk. Dat geeft moed. Ik wil wel meer maken, zij willen ook wel meer, maar daarvoor is niet genoeg budget. Zoals je overal de hele tijd hoort.

We lunchen bij de Parel van Zuilen, die tegenwoordig elke dag open is voor lunch en diner. Het zit er erg leuk. Ken ik weer twee nieuwe mensen uit de buurt. Yes.

Geen opmerkingen: