woensdag 31 oktober 2018

Yogi

Het is bij de yoga zo in de ochtend 20 graden kouder dan twee weken geleden. Hú! We beginnen gelukkig met iets gemakkelijks: de voetmassage. Ook goed toe te passen in de avond thuis op de bank. 

Verder is het vooroverbuigen weer heel erg. Helaas is de jongen die het ook niet kan er niet. Verder lijkt iedereen alles moeiteloos mee te doen. Ik moet niet zo om me heen kijken. Ook kijk ik steeds op de klok: die oefeningen die ik echt niet kan duren doorgaans een kwartier, dan blijft er nog drie kwartier oefeningen over die wel een beetje te doen zijn en tenslotte een kwartier onder een dekentje ontspannen. 

Op een gegeven moment moeten we op onze rug gaan liggen en ik pak gelijk enthousiast het dekentje erbij. Maar dat is nog niet de bedoeling, lacht de juf. Eerst nog een oefening waarbij we langs/over de rugwervel rollen. Au. Vandaag ga ik maar eens direct na afloop naar huis, geen kruidenthee drinken. 

Geen opmerkingen: