dinsdag 15 januari 2019

Lage Vuursche

Will en ik gaan weer wandelen in Lage Vuursche. Ik heb mijn sollicitatie-activiteiten deels naar voren verschoven naar de zondagmiddag, zodat ik me dan des maandags vrij voel van de drang om mijn wekelijkse sollicitatiebrief te schrijven. Die kan dan maandagavond of dinsdagochtend de deur uit. 

We beginnen nu bij Restaurant De Paddenstoel, heel handig voor ons: dicht op maandag. Vandaag lopen we op een wandelkaart uit 1999 die ik vond, dat is eigenlijk veel prettiger lopen dan met uitgeschreven wandelroutes. Daar raak je vaak het spoor bij bijster. Dat stimuleert om eens een tuiltje nieuwe wandelkaarten aan te schaffen, want er is vast het een en ander veranderd sinds 1999. Hoewel dat ín het bos waarschijnlijk wel meevalt. Het is meer dat er overal wegen en wijken bij gekomen zullen zijn.

Wat een heerlijk prachtig afwisselend bos.

Geen opmerkingen: