maandag 28 januari 2019

Likes

Ben weer eens met mijn Lucie Theodora Galerie op Facebook gaan adverteren. De recente tekening ‘staartmeesjes’ lijkt me wel geschikt. Facebook belooft dat het je pagina gedurende 12 dagen bij 12000 mensen onder de aandacht gaan brengen. Ik mag zelf zeggen in welke regio en welke leeftijd. Je krijgt dan hopelijk likes.

Het klinkt heel wat, maar het houdt niet over. Toch zijn het wel enkele tientallen per dag. Ik vind het ontzettend leuk om de inmiddels 86 namen te lezen van mensen die mijn staartmeesjes geliked hebben. Nu heb ik ook de functie gevonden dat ik deze mensen kan uitnodigen om niet alleen mijn staartmeesjes, maar ook mijn página te liken. Verkopen levert het (nog) niet op. Maar ik geniet al enorm van de likes. En wat niet is, kan komen!

Geen opmerkingen: