Geduld is een schone zaak. De chatfunctie van Paypal werkt alleen tijdens kantooruren. Gisteren had ik Karina en toen Daniel, nu chat ene Marcin. 'In het systeem kan ik zien dat het opnemen van geld op de bankrekening om veiligheidsredenen is geblokkeerd. Soms kan het beveiligingssysteem deze actie blokkeren als u uw PayPal-rekening lange tijd niet heeft gebruikt of bent ingelogd vanuit een ander land. We kunnen uw blokkade verwijderen, maar hiervoor heeft u de juiste verificatie nodig en moet u uw kaartnummer opgeven. Dus ik kan uw zaak doorverwijzen naar de juiste afdeling, die binnen 1-2 werkdagen telefonisch contact met u zal opnemen en korte verificatie met u zal uitvoeren en om het kaartnummer zal vragen. Het gesprek staat in het Engels. Wacht anders 72 uur. De blokkade is 72 uur opgelegd en na deze tijd zou u uw geld moeten kunnen opnemen. Houd er rekening mee dat u gedurende deze tijd geen dergelijke actie uitvoert, aangezien het slot de komende 72 uur wordt verlengd. Dit is een alternatieve oplossing voor u.'
Als Bobby van het werk thuiskomt en geïnteresseerd vraagt hoe mijn dag was grom ik wat en daarna beken ik dat ik een beetje overstresst ben van dit gedoe. Dat ik aldoor denk dat het mijn eigen schuld is. Dat het als ik maar rustig doorzet ooit dat geld op mijn rekening komt. maar niet met die Paypal in zee had moeten gaan. Bobby vindt (alweer) dat ik consumentenprogramma's moet aanschrijven.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten