maandag 17 januari 2022

Sor - or Simone

Gisteren was de Grande Finale van Maestro. Na die eerste twee afleveringen heb ik u er hier niet meer mee lastig gevallen (ik schreef er 20 december over), maar het was genieten, week in week uit op zondagavond. De sterren waren Sor, Simone en Plien. Wat opviel was dat Sor zo dienstbaar was aan de muziek en de muzikanten, zo soepel meebewegend en toch leiding gevend. De beroemde theaterdieren Plien en Simone waren zélf  zo aanwezig. In hun gebaren, lichaamstaal, gezichtsuitdrukkingen. Sor was soepeler. Gisteren was raar. je kon als publiek al stemmen vóór de optredens. Dat doe ik niet, dacht ik. Ik was al een béétje voor Sor, maar ik wilde toch nu beide performances zien voor ik zou kiezen. En toen wilde ik na afloop stemmen en toen was ik te laat. Nou ja, 72% was voor Sor,


Geen opmerkingen: