maandag 6 april 2009

Feelings

Omdat ik zo Gevoelig ben oefen ik op een nieuw nummer: 'Feelings' van Morris Albert. Pakt Bobby - zomaar na een jaar - zijn gitaar onder de bank vandaan, plugt 'm in de versterker en zegt: Zullen We Sámen Spelen? The Girl from Ipenema? Gentle Rain? Quiet Nights? How Insensitive? As Long As You Love Me? Goldfinger? Het is niet zo raar dat hij dat vraagt, die nummers heb ik immers de afgelopen maanden zelf allemaal op mijn blog gezet, daarmee de indruk wekkend dat ik die kán. Help! Toen ik de piano ongeveer een half jaar had, nu anderhalf jaar geleden, vroeg ook een keer Zullen We Samen Spelen. Ik raakte toen geheel in de stress, want ik-kan-helemaal-geen-piano-spelen. Maar ja, nu heeft hij al lang gehoord dat het best een beetje ergens op begint te lijken. Het klinkt alsof het ontzettend leuk is, samen muziek maken. En eigenlijk is dat het ook wel. Nu maar weer oefenen op 'Feelings'.

Feelings / Nothing more than feelings / Trying to forget my feelings of love //Tear drops / Rolling down on my face / Ttrying to forget my feelings of love // Feelings / For all my life I’ll feel it / I wish I’d never met you, girl / You’ll never come again...

Wikipedia over Morris Albert

Geen opmerkingen: