
Boekblad aan Zee, het gaat wat worden. We hebben sprekers, sponsors, een band, een deejay, reeds tientallen aanmeldingen. We adverteren als een gek en sturen e-cards rond.
Het gaat ervan gonzen. Het is iets nieuws. Laatst sta ik met de bolide op de Stadhouderskade stil voor een stoplicht, stopt er links naast mij een Volvo stationcar. Ik kijk opzij en zie een oud-collega, inmiddels ergens adjunct-directeur. Tegelijk zoemen onze raampjes naar beneden. 'Ha! Hoe is het met jou? Mooie auto!' En dan roept hij: 'Dat Boekblad Aan Zee, wat is dat? Moeten we daar naar toe?' 'JA!' schal ik natuurlijk.
Ik breng het tafereeltje in in het Titeloverleg. Valt altijd goed. Is grappig en toont bovendien mijn Inzet en Betrokkenheid. Nu gaan we het ook redactioneel promoten. En de marketing gaat iets bedenken met dit tafereeltje. Het is trouwens niet eenvoudig om geconcentreerd te vergaderen in deze entourage tussen de wiebelende borsten en billen.
Bien belt haar gezin dat ze met zijn allen naar Bloemendaal komen. Vinden ze een goed idee.
Ik breng het tafereeltje in in het Titeloverleg. Valt altijd goed. Is grappig en toont bovendien mijn Inzet en Betrokkenheid. Nu gaan we het ook redactioneel promoten. En de marketing gaat iets bedenken met dit tafereeltje. Het is trouwens niet eenvoudig om geconcentreerd te vergaderen in deze entourage tussen de wiebelende borsten en billen.
Bien belt haar gezin dat ze met zijn allen naar Bloemendaal komen. Vinden ze een goed idee.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten