dinsdag 21 april 2009

Zeven Dames en een Heer

Er daveren enorme lachsalvo's door het redactielokaal. Waar gáát dat over, denk ik. Over mij???? En dan: Niet zo nieuwsgierig, Lucie Theodora! Maar ze lachen maar door. Wat is er aan de hand? De groepsfoto van vorige week komt dus binnen per mail. Gemaakt door Gerlinde.

Wie zijn dat allemaal? Sommigen van hen figureren als personage op dit blog: te weten Vinnie, Bien, RoRo7 en Nieuwe Baas. Moet u maar raden wie ik ben en wie wie is. De functies (van boven naar beneden): Chef Nieuws, Marketeer, Eventcoordinator, Eindredacteur, Redacteur, Redactie-Assistent, Hoofdredacteur, Uitgever.

Het luide lachen blijkt inderdaad over mij te gaan, en om preciezer te zijn: over de foto's van Nieuwe Baas en mij, waar wij hand in hand door het veel te koude aprilzeewater darren. Gillend. Twee meisjes. Ik plaats er één van. Als ik de mensheid daar zó vrolijk mee kan maken...

Geen opmerkingen: