donderdag 18 januari 2018

Code Rood


We hebben inmiddels Code Rood. Ga Niet De Weg Op. Keiharde wind. En ik heb voor mijn werk een symposium over de lezende Nederlander in Amsterdam.  Hoe belangrijk kan het zijn. Maar ik heb arbeidsethos dus ik ga. Terwijl de storm op zijn hoogtepunt geraakt stap ik in bus en trein. Er rijden veel minder treinen, heeft de NS aangekondigd, want dan kunnen ze handelend optreden als er een boom op de rails waait. Er zijn al heel veel vrachtwagens omgewaaid, lees ik op Nu.nl. 

De vertraagde trein heeft nog een kwartier extra vertraging, staat op de borden.

De perrons van station Utrecht CS liggen West-Oost, dus de storm blaast ons er haast doorheen. Listen to the anouncements, staat nu op de borden, maar die zijn door de gietende storm niet te verstaan. 

Er gaan helemaal geen treinen meer. 

Ik ga alles afzeggen en weer naar huis.

Geen opmerkingen: