dinsdag 9 januari 2018

Frau und Auto

Auto’s zijn best een beetje een thema voor sommige van mijn vriendinnen - en mij. De verhaallijn Frau und Auto. Zo zaten we een keer aan een Kerstdiner bij mij aan de Zeeburgerdijk waar de drie aanwezige vrouwen alle drie een opschepperige auto hadden waar zij schaamteloos over opschepten, en van de drie aanwezige mannen hadden twee geen auto. en de derde een krotje. Wel is het alweer jaren geleden dat de vriendinnen zelf foto’s instuurden voor mijn verhaallijn Frau und Auto. 

Deze foto heb ik maar zelf gemaakt. Hani501 heeft een Landrover gekocht en ze noemt hem ‘Het Beest’. Hij is bedoeld om de paarden mee te kunnen trekken, maar ze heeft nog geen trekhaak. Ik heb er nog niet in gezeten, laat staan gereden, want ik was met mijn eigen ‘Porsche’. Ik wil ook graag een trekhaak, maar onder mijn ‘Porsche’ past geen trekhaak.

Geen opmerkingen: