maandag 8 januari 2018

Kathleen

Dat is leuk! Ik krijg een bestelling van een ‘schilderij’ van mij: van de zangeres Kathleen Ferrier. Ooit startte ik mijn blog met tekeningen omdat ik er maar niet in slaagde een website te maken met Wordpress. Wil iemand mij dat leren??? Toen ben ik maar doorgegaan met het mij bekende Blogger. 

Het idee was toen dat ik alsnog kunstenaresje zou worden. Via mijn site konden de mensen dan mijn tekeningen kopen, al dan niet ingelijst, maar verder dan ordners vol tekeningen en het ene boekje met tekeningen van Japanse schonen is het 'kunstenaarschap' nog niet gekomen. Het boek is uitverkocht, zie ik nu op de site van de uitgeverij. Het is vast in de ramsj gegooid. Op Boekwinkelstjes zijn wel war exemplaren te koop. En voor wie het wil hebben: ik heb er zelf ook nog enkele tientallen.

Ik stuur de tekening zo maar op naar de mevrouw. Vragen wie ze is, en waarom Kathleen Ferrier. Ik was de hele tekening helemaal vergeten. Best mooi.

Geen opmerkingen: