zaterdag 20 januari 2018

Plat


Mijn prachtige slangenleren (Fretons-) sneakers zijn nu echt op. Het is hoog tijd voor nieuwe. Daar zie ik nogal tegen op, want erg weinig schoenen voldoen aan mijn wensen. Ze moeten vrolijk zijn, degelijk en toch soort van elegant, van mooi materiaal, en vooral niet doorsnee. En ze moeten bij mijn huidige kleren passen en ik moet ze naar het werk aan kunnen. Kom daar maar eens om. 

Een paar heb ik er nu gegoogeld, en de volgende vraag is: waar vind je ze? Ik wil niet online shoppen. Het altijd de vraag of ik maat 39 heb of maat 40, zeker omdat ik er zooltjes in leg. En om alles in twee maten te bestellen en weer terug te sturen: nee. Ik loop nu veel op m’n  Ecco-laarsjes met kleine hak. Maar in de huidige wankele staat van zijn wil ik liever helemaal plat. De zware wandelschoenen voelen het meest solide. 

Ik twijfel nu tussen de groene en de blauwe. En de zilveren. En de bruine...

Geen opmerkingen: