woensdag 17 juni 2009

Moeie dieren

Nu ik vóór ik naar bed mag een half uur moet wachten tot alle foto's voor Het Grote Slovenië Fotoboek verzonden zijn, kan ik wel even mijn mail lezen. Er zit een berichtje tussen van StumbleUpon. Ik was het fenomeen kwijt, het was van ver voor het bloggen en iTunes. Daar ben ik tijden aan verslaafd geweest.

Je kunt er daar steekwoorden opgeven met jouw interesses, en ze leiden je dan langs allemaal sites die je leuk zou kunnen vinden. Elke keer moet je aangeven of je de site waar je op terecht kwam wel of niet leuk vond, zodat de selectie steeds passender wordt. Het beloofde verrassing na verrassing. Die bestaan dus nog steeds!

Nee, niet doen, denk ik nog, maar daar ga ik alweer. Ze sturen me naar een site met foto's van Tired Animals onder de titel 'Have you ever been so tired?' De ene foto is nog prachtiger dan de andere. Om allemaal in je slaapkamer te hangen. Of op het werk.

Geen opmerkingen: