woensdag 24 juni 2009

Event aan Zee (1)

Vrijdag hebben we Event aan Zee. Behalve de vraag wat doen we aan vragen we ons ook af of de sprekers wel op tijd komen vanwege mogelijke files naar het strand. En of we ze trein & bus in moeten jagen. Wat we aan doen: Vinnie gaat in korte broek, maar wel met overhemd. Bien gaat nog een jurpje zoeken. Nieuwe Baas heeft een wijde witte rok. Ik ga in witte linnen broek met linnen bloesje ofzo. RoRo7 zegt dat ze in badpak gaat met een handdoek om de heupen. Ik kan er bijna niet van slapen. Kan ik zeggen dat ik dat maar niets vind? Of moet ik dat loslaten?

Het weer. Er is geen peil op te trekken. Google Weerbericht meldt dat het vrijdag stralend is. Geen vuiltje aan de lucht. De Weather Channel voorspelt echter light rain. Volgens de WereldReisgids is het vrijdag bewolkt met 20 procent kans op regen. Weer.net voorspelt een temperatuur van 23 graden en een wind van 20 km/u. Weeraanzee.nl zegt 'halfbewolkt' en 'max 22 graden'.

Geen opmerkingen: