De vrije Bevrijdingsdag (in onze CAO staat dat we eens in de vijf jaar vrij mogen op Bevrijdingsdag) gebruik ik om artikelen af te maken en abonnementen op te zeggen.
Wat een gedoe weer. Alles moet online opgezegd, nergens staat meer een adres, een telefoonnummer, of een e-mail adres. Ze willen dat je inlogt op 'mijninlog', maar die moet je dan eerst aanmaken. Bel1601 moet je opzeggen via KPN. KPN opzeggen ben ik nog niet in geslaagd. En trouwens, moet ik wel opzeggen als we straks alles bij Xs4all gaan doen? En kan Xs4all.nl de diensten ook in 2 bezoeken leveren? Want ik wil WiFi en Bobby wil overal draadjes. Maar bij Xs4all viert de service-afdeling vandaag ook Bevrijding.
Als ik bij Waternet mijn drinkwater wil opzeggen kan dat niet op een datum in de toekomst. Huh? Bellen kan ook niet. Kabelleverancier UPC bestaat niet weer. Die is gefuseerd met Ziggo. Als je naar Ziggo belt zeggen ze - nadat je minutenlang door een heel menu gekoerst bent: Het is momenteel erg druk, probeer het later weer. En dan word je eruit gegooid. Grr.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten