woensdag 20 mei 2015

Kuubs

De grap is nu dat ik volgens Bobby verhuisd ben in een vrachtwagen van 50 kuub, dat ik mekker over al zijn dozen en dat hij nu verhuist in een busje van slechts 16 kuub. Fijntjes merkt de chauffeur van zijn verhuisbus op dat als je drie een busje van 16 kuub rijdt dat dat dan ook 42 kuub is. Het onderwerp wie hier de meeste dozen heeft ingebracht moesten we maar laten rusten.

Verder is het - voor zover mogelijk - een leuke verhuisdag. Zo blij als ik was met mijn professionele verhuisteam à € 1710,-, zo blij is Bobby met zijn vrienden en zijn bus à € 150. Het heeft allebei wat, zullen we maar zeggen. Het is wel ware vriendschap, iemand helpen verhuizen. 

Na afloop moe maar voldaan vrolijk samen biertjes drinken, omzwermd door buurkinderen die nootjes komen bedelen, dat heb je dan weer niet met professionele verhuizers. Ik ben erg opgelucht dat deze horde genomen is.

Geen opmerkingen: