dinsdag 12 mei 2015

Petticoat

Een dag verder. Ik heb weer dozen geleegd. Het gaat allemaal onvoorstelbaar langzaam maar de aanhouder wint. Vandaag de dozen in de slaapkamer. Beddengoed, dekbedden, dekens, t-shirts, truien, broeken, zwemgoed, jassen, schoenen... Eigenlijk is het niet heel veel, maar het is zoveel zooi en het duurt uren. 

Dan breng ik de kubussen terug naar Ann, die zo handig dienst deden de eerste dagen als keuken en opstap, maar die nu enorm in de weg staan. Ik koop een ordner en showtassen om alle gebruiksaanwijzingen  te verzamelen, want de administratie wordt nu natuurlijk een zooi. Ik krijg aanmaningen van facturen die ik nu écht moet betalen anders dreigt er wat die ik nooit gezien heb.  Al die werkjes duren en duren.

Maar als er dan weer tien dozen weg zijn is het toch weer wat gezelliger. De oude gordijnen lijken hier net een korte petticoat.

Geen opmerkingen: