dinsdag 12 mei 2015

Dozen

Om zes uur ben ik klaarwakker. In de woonkamer verwerk ik eerst maar eens de dozen met glazen richting de 'glaskast', en vervolgens ga ik de keukenkastjes en de trapkast herordenen. Alles wat Will gisteren heeft uitgepakt een ander plekje geven. Frau und huishouden. Volgende week komen hier de kastjes van Bobby bij. Help! Nee, wees wellekom.

Ik herinner me het uitpakken weer van de vorige verhuizing, vijf jaar geleden. Dat was al weken werk, maar dit is veel groter. Twee volle huishoudens in elkaar schuiven. De kunst is er niet over te tobben en te stressen, alles stap voor stap, opgewekt en vol vertrouwen tegemoet te treden.

Al die droomkamers gaan komen, maar het is een project van máánden.

Ik zie diverse appjes en mailtjes waarin de mensen me veel plezier en genieten toewensen. Ik doe mijn best! 

Geen opmerkingen: