zondag 16 september 2018

Plaatjes

We hebben vier lijstjes opgehangen in het trapportaal en meteen is het huis alweer véél leuker. De drie van de hete zomer in Zweden en één van twee maki’s. Het maakt het weer veel leuker om de trap op naar boven te lopen. Alsof daar boven een Belofte wacht. Die is er natuurlijk ook, want daar zijn het bed én daar is het kapelletje.


De tekening van de maki’s maakte ik bij mijn eerste tekencursus in Artis, die ik mijzelf voor mijn veertigste verjaardag had gegeven. Ik heb hem ingelijst toen ik zo’n lange gang had aan de Zeeburgerdijk en ik de mappen met tekeningen des levens doorbladerde. ‘Ze stralen uit: Hoe ben ik hier eigenlijk in Zuilen terecht gekomen’, zegt Bobby.

Ik wil meteen door met het inlijsten van de groenten-tekeningen voor boven in de keuken.

Geen opmerkingen: