maandag 10 september 2018

Wassenaarseslag

En ook nog een Wassenaarseslag. De productie is groot vandaag. Ik wil eigenlijk naar Schoonmama, maar ik durf het niet te beloven. Ik weet niet of het lukt want de bolide is naar de garage voor de APK. Dus ga ik maar tekenen. Twee stuks. Héél bevredigend.

Het maisje van uitzendbureau Jong Kapitaal dat mij vorige week had uitgenodigd voor de vacature voor social media-redacteur bij de Belastingdienst belt in de middag om te melden dat ik het niet geworden ben. 'De andere twee kandidaten trouwens ook niet', zegt ze erbij. Waarom niet, als ik vragen mag, vraag ik. 'Eh...', zegt ze, 'eh... Niemand van de kandidaten had voldoende ervaring.' 'Wat voor ervaring', vraag ik, 'want ik heb juist enorm veel ervaring. 'Eh... met schrijven en met coachen.' 'Dat heb ik dus wél', zeg ik. 'Ja, eh...', zegt ze. Dan hangen we maar op. 

Dan is het wel fijn als je aan het tekenen bent.

Geen opmerkingen: