zaterdag 29 september 2018

14 km

Zus3 en ik lopen vandaag van Westbroek naar Vliegveld van Hilversum en weerom. Het Bert Bospad door de Westbroekse Zodden en dan nog een stukje verder. We lopen helemaal te glunderen. Wat een prachtig weer, wat een wijdse luchten. Helaas ben ik mijn telefoon vergeten en kan ik geen plaatjes schieten. Het mooiste plaatje zou geweest zijn met een kudde middelblonde koeien in deze schetterende zon.

14 km is het en als je dat van tevoren bedenkt is het veel te ver, maar we doen het eigenlijk op ons janboerenfluitjes. Dat vliegveld met zweefvliegtuigjes is ook zo leuk. En het terras. Doet me denken aan Vliegveld Eelde van vroeger ('vgoegeg') waar ik ooit ook veel gezeten hen. Vroem vroem doen de vliegtuigjes. En allemaal genoeglijke mensen die er tevreden naar zitten te kijken. Zo’n zaterdag.

Geen opmerkingen: