maandag 21 september 2009

Bye bye geitenkaas

De batterij is opgeladen: de nieuwe camera kan in werking. Wat te fotograferen? Mijn laatste ontbijt voor de komende tijd dan maar. Ik ga zo naar een diëtiste en die gaat mij bijstaan. Dus bye bye geitenkaas, bye bye lekkere jam uit Slovenië. Veel appels zullen het wel worden en veel kopjes thee. Zij heeft een preparaat dat het proces gaat ondersteunen en ik kan het met en zonder haar persoonlijke ondersteuning afnemen. Mét, roep ik, mét! Zuster, ik kan het niet alleen. Het citroensapdieet heb ik vorig jaar anderhalve maand volgehouden. Ik moet een regime voor altijd en eeuwig, dat wel af en toe een zonde toestaat.

Helaas valt deze diëtiste, die van beroep eigenlijk natuurgenezeres is, ook weer onder de natuurgeneeswijzen. Dus dat budget is straks wel op. Volgend jaar maar een schaal hoger bij de ziektekostenverzekering, dan kan ik me wat ongeremder laten bepotelen.

Geen opmerkingen: